tisdag 25 juni 2019

LYXIG LUNCH

Idag tog jag och Sara med oss våra lunchlådor ner till Helensparken.
De lite förfriskade herrarna på parkbänken skojade glatt med oss Ang. Våra lunchlådor.

Skönt när folk iaf är trevliga ;-)

Denna vecka gick vi på sommarbemanning. Dvs att jag täcker upp för en kollega i två veckors tid. + att jag är ansvarig för att hålla koll på allt inkommande i vår grupp. + min egen expedition. Hitills har det inte vart några problem. Håller tummarna för att det fortsätter så.

Alltså att komma hem efter en jobbdag är helt fucking fantastiskt. Två småttingar som nästan slåss om att få krama om en. Helt underbart! Love it.

Jag och Pontus har äntligen hittat en ny serie att titta på. Handsmaid tale tror jag den hette (?!) Helt sjukt och beroendeframkallande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar