lördag 1 juni 2019

GO LÖRDAG

Ella vaknade upp med 39,2° feber.
Men hon var otroligt fräsch ändå.
Under förmiddagen har hon vart sig själv.
Så skönt efter 3 dygn som hon vart så smärtpåverkad.

Vid 10 så tog jag en fullpackad bil till återvinningen och sen åkte jag till Babyproffsen då vi funderar på att skaffa en ny vagn till Felix då han inte sitter alls bra i Bugaboon. Men de sålde inte längre Kronan som jag hade snöat in på. Det enda som föll mig i smaken var en britax trehjuling. Jag är ändå lite tvekis.
Färgerna som man kunde välja mellan var så de snyggaste och estiken är för mig viktig. Jag vill ogärna tumma på det.
Helst av allt skulle jag vilja ja kvar Bugaboon då jag fullkomligt älskar den. Men ergonomisk sits verkar inte vara the shit för Felix som halkar ner i sitsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar