måndag 15 juni 2020

Hej bloggen..

Det var längesen.

Jag tappade suget helt att blogga.
Fullt upp med familjelivet AB samtidigt som jag inte orkade vårda övriga relationer särskilt snyggt.
Men nu fick jag tillbaka till bloggglow. 
Kanske en comeback?

Jag. 36 barre. Mitt i livet.
Älskar jag det? Check på den.

Jag bor i mitt fina kedjehus med sambo (numera fästman) tonårs-Vicke 15 år, Ella 4,5 år och Felix 2 år. Huset är just nu som ett bombnedslag med tvätt överallt. Skor överallt och saker som är påväg någonstans som liksom blir liggandes på bänkar och tvättstugan. Suck. 

Okej. Jag har nog ändå saknat att skriva märker jag nu. Det trista med "dagens" bloggning är att man gör det smidigast på telefonen. Men det kommer smyga sig in stavfel eller autocorrect så att ni kommer undra va f-n jag menar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar