måndag 6 juli 2015

Back 2 work

Idag vaknade jag med stora lösa skinnbitar på min näsa.
Hoppas näsan är det enda jag kommer flagna på :S

Regnet fortsatte även idag så det var med gott samvete jag tog bilen till jobbet.
Vilket jag egentligen inte ska göra, för parkeringen kostar 50:-/ dag och jag har ett busskort....

Det kändes som en typisk måndag.
Jag var hur trött som helst och kom in på målsnöret till jobbet.
Tack och lov för flex, men känns ändå bättre att vara där lite innan 8.00.

Imorgon har vi en intressant visning som vi ska gå på.
Mäklaren ringde upp Pontus och frågade om vi skulle vara intresserade av att eventuellt få köpa ett hus innan visning. Det var ett minst sagt saftigt pris de ville ha i såna fall.
Men först ska vi se om vi blir kära i det innan vi börjar fundera.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar