fredag 24 juli 2015

Grill del mundo

Här är gårdagens beställning på Grill Del Mundo i Gbg. Vi hade alla sett fram emot att testa deras mat. Tyvärr blev sonen matförgiftat igår och det bröt ut just på restaurangen. Då det var försenat att avbeställa maten fick jag gå tillbaka in och be den snofsiga servitrisen att få våran mat på take away istället.

Det blev lite förvirrande för henne Hur detta skulle gå till men till slut kom hon ut med en brun papperskasse. Vi tog den utan att titta i och tog en vagn hem.

Men fy fan vad besviken jag blev sen.
Detta är alltså mat värd 600:- och det ska vara med massa koreanska side dishes.
Vi fick med köttet och EN portion ris istället för de två vi betalade för.

Sambon som var kvar med min familj fick vackert betala fullpris för vår mat + att hans egna kött kom in kallt.

Vi kommer inte gå tillbaka dit.
Funderar dock på att gå tillbaka och dricksa den stackars diskpojken som fick städa upp ett hav med kräks igår...
All cred till honom då han trots mina försök att hjälpa till inte fick detta...

+ att vakten tipsade sonen om att smaka på bensin och att han inte skulle lyssna på sin mamma... BRA personal tycker jag.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar