fredag 17 juli 2015

SEMESTER

Nu har jag äntligen semester i TVÅ veckor- SOM vi ska fara hit och dit :P


Jag smygstartar idag med att fara till Karlsborg för att lämna två sängdelar...
Minns ni att jag sålde sonens säng i tisdags?
Käre sambo hade rengjort (gnuggat bort alla j*vla klistermärken) samt monterat ner.
Sen hade han ställt ut alla delar utanför dörren för att jag skulle slippa ta in okända människor i lägenheten när jag var själv. Sjukt omtänksamt <3

Dock glömdes två delar bort så jag fick ett mail häromdagen av tjejen som köpte sängen att det saknades två delar. Pinsamt!!
Så idag ska jag alltså åka till Karlsborg, till någonstans där det är allsång och möta upp tjejen.


Sonen är på pappavecka, får dock låna honom en sväng imorgon.
Sambon kör golftävling på annan ort och firar idag en tredjeplats.
Så jag är sjukt glad över att jag fick ha bägge mina killar hemma på plats igår kväll iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar