söndag 27 september 2015

Afternoon tea @ Lundsbrunns kurort

Idag for vi iväg till Lundsbrunns kurort för att fördriva tid med lite afternoon tea.
Jag är glad att vi kom iväg, men vi kommer nog inte åka iväg på det igen.
Personalen var rar, egentligen fanns det enbart delikatessostar framdukat.
Men då jag är gravid fanns det inget jag kunde äta, men när jag frågade så fick jag en tallrik med lite ost från frukostbuffén. Schyst! 


Vid desserten var jag alldeles för mätt, så jag försökte övertala min proppmätta sambo att ta lite ifrån min tallrik- utan resultat!
HATAR att lämna saker på tallriken när det är jag själv som tagit till mig.
Men det gick inte, jag försökte under en lång tid.
Men fick till slut ge upp, jag åt iaf nästan hela silviakakan ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar