måndag 28 september 2015

Familjens diva?

Vi fick höra på föreläsningen att den blivande mamman har rätt att få vara diva under förlossning.
Jag började tydligen ikväll, på något sätt lyckades jag få min sambo att åka och handla till mig.
Jag började tjata om glass, eller något gott... äppelpaj, kanske en bulle.
Men när det väl gällde så önskade jag mig en QP cheese från donken.

Onyttigt nått så pass såhär klockan tio på kvällskvisten (jag har ätit middag).

Men sugen på det och dagen har vart rätt jobbig fysiskt sätt så borde förtjäna detta.

Btw imorgon är det en roligare dag, för då får jag nämligen förlänga mitt mobilabonnemang och samtidigt beställa en ny lur. Jag har siktat in mig på en Samsung S6:a!!
Trött på HTC nu, längtar tillbaka till Samsung :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar