lördag 26 september 2015

Produktiv lördag

Vaknade tidigt och drog igång operation tvättstuga.
Sen blev det disk och plock i lägenheten.
Efter ett par timmar var jag helt död, kroppen kändes som sju svåra år.
Så då fortsatte jag min produktiva dag framför datorn.
Anmälde föräldrarpenningsdagar hos Försäkringskassan, framkallade kort och tömde mobilens minne.

Känner mig som fröken duktig här ska ni veta :P

Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska åka på mitt magplaskpass idag eller inte.
Känns så tråkigt nu när jag har så ont i handleden, jag kan inte ta ut mig så det är frustrerande.
Sen gick ju den så kallade slemproppen häromdagen, jag har frågat både min barnmorska på mvc och läkaren på kontrollundersökningen hur man ska tänka med bassänger.
Men allihopa sa att det var helt okej, fanns ingen infektionsrisk!
Men just nu känner jag mig inte pepp att dra iväg och bada.
Jag vet ju att det är precis gudomligt skönt att bara vara i bassängen, viktlös.
Men idag vill jag inte :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar