onsdag 9 september 2015

TRÖTTSAM DAG

Idag har jag äntligen vart hos en arbetsterapeut för att prova ut handledsskydd för min värkande stackars karpaltunnelsyndromhand.

Efter det hamnade jag i storbråk med sonen och jag vart så arg så jag skällde ut honom mitt i stan.
Det här med en kaxig nonchalant attityd är något helt nytt för mig.
Svårt att hantera, gissar på att det kommer bli värre.
Men tror och hoppas att han lärde sig en läxa.

Vi kom iaf iväg till biblioteket för att låna lite "bänkböcker" till honom.
Efter bråket så hamnade vi i någon form av smekmånadsfas och jag har haft världens goaste unge här hemma. Tur det för ikväll avslutar vi våran vecka tillsammans, något kortare än vanligt.
För imorgon åker jag upp till Stockholm för jobbets räkning.
Det blir sista omgången för denna gång och examination står på schemat.
Känns SKÖNT att bli klar med resandet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar