torsdag 7 januari 2016

Jahopp

Det var meningen att vi i skrivandes stund skulle vara på Ikea och köpa massa roligt till huset... framåt eftermiddagen skulle vi hälsa på barnens nya kusin och sedan skulle vi äta middag och sova över i Grästorp då morgondagen skulle gå åt till att slipa å måla vår nya möbel.

Men jag pajjade hela den planeringen genom att ligga i vinterkräksjukan hela natten. Fyy 17, man är inte stark i såna lägen. Låg verkligen hela natten men när jag vaknade framåt 10 tiden var jag helt återställd igen. Dock väldigt törstig och hungrig. Men det löste sig med pannkakaor och bacon :P

Trist bara att våra planer gick i stöp.
Hoppas bara att jag inte lyckats smitta någon av mina vänner som vart här det senaste... eller Pontus och Ella som jag pussade på under gårdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar