fredag 15 januari 2016

NERVÖST

Jag har hittills 4 budgivare på lägenheten, det är en sann lättnad kan jag lova.
Jag har haft en gnagande känsla av att ingen kommer vilja ha min lilla lägenhet.
Men tji fick jag :D

Vi är uppe i + 25 000:- över utgångspriset och då väntar vi på en femte spekulant som inväntar lånelöfte från sin bank. Hoppas givetvis att det kommer sticka iväg ytterligare, nu är det helgpaus fram tills måndag klockan 9.00. Så nu ska vi pinas hela helgen med att inte veta hur detta ska sluta.

I övrigt är jag tillbaka från de döda, jag har haft en sån där mansförkylning.
Men nu kom hostan idag så börjar se slutet på eländet...

Igår kväll var vi iväg till vårt hus och stämde av med säljarna.
Nu är det enbart 42 dagar kvar tills vi får nycklarna.

Idag hade vi visning nummer 2 och tack vare den enorma städinsatsen till förra visningen så tog det inte lång tid att återigen komma i ordning. Jag är verkligen galet nöjd med min mäklare från Fastighetsbyrån. Vi har ju ändå sprungit på en hel del olika firmor och mäklare när vi var på husjakt.
"Vår" Frans känns lugn och otroligt förtroendeingivande, pedagogisk och kunnig.
Kan verkligen rekommendera!

Efter dagens visning fick vi finbesök, min kompis Lisa hälsade på.
Vi lärde känna varandra på högstadiet och umgicks flitigt.
De senaste åren har hon vart på vift, 2 år i Australien.
Några säsonger i Åre, pluggat i Halmstad och bott i Stockholm ett par omgångar.
Det betyder att man inte kunnat setts så mycket.
Världens mysigaste tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar