fredag 22 januari 2016

Vaniljsemla á la Ica maxi

Idag avbröt sonen skolan och fick komma hem till mig då han var krasslig.
Jag och Ella tog en promenad bort till Elin´s och köpte varsin vaniljsemla.
TUR var väl det, för han påminde mig senare lite surt om att det faktiskt är hans namnsdag idag.


Idag hade jag en tant här som tittade på bord och stolar.
Jag satte ut bord + 4 stolar + påbyggnadsbordet för 500:-
Hon meddelade lite snorkligt att hon var besviken över att det inte var fräschare.
Det var för mycket märken.
Jag sa inget då, men nu är jag mest irriterad.
Vad trodde hon skulle få för 500 spänn?
Nyskicksmöbler för en femhundring?

Skulle jag köpt ett sådant bord, begagnat hade jag aldrig använt det som det såg ut.
Däremot är det perfekt att slipa och måla om (vitt), som alla andra :D
Jaja, ska radera tant snork ur minnet nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar