tisdag 17 januari 2017

Årets första och sista semla

Ja, det fick bli ett break i mitt projekt viktminskning under vår minisemester. Jag avslutade med köttbullar med mos på Ikea plus en semla. Precis asgött, men sen kom måndagen igen.. då vart det hyfsat tufft att vara jag då vårt arbetslagen var på AF Falköping och det fikades hela tiden med massa gottigt, smörgås till fm, massa överblivet julgodis mellan måltiderna, thaibuffe och kakor till em. Där satt jag med mina 2 kokta ägg till frukost, min torra kyckling till lunch och mitt dreglande över resten av godsakerna.

Men dagens frestelser lyckades kvarstå som just frestelser. På kvällen gick jag på ett Bodybalance pass som vart precis suveränt. Känner verkligen att träningsformen passar mig och min kropp perfekt. Jag behöver Bodybalance i mitt liv, helt klart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar