fredag 6 januari 2017

Fredagshäng hos exet

Idag har jag och Ella haft tjejdag hela dagen lång. Pontus lämnade tidigt imorses då han hade Trollhättan samt herrmiddag på schemat. Jag var uppe en stund, tidigt på morgonen med Ella och lekte så jag sov samtidigt som henne på fm.

Men framåt 15.00 kände jag mig väldigt rastlös. Jag hade slängt ut några krokar med kort varsel till några men ingen nappade. Så vad gjorde jag och Ella?

Jo vi gick på promenad till Kilbacken där sonen befann sig hos sin pappa och våldgästade helt enkelt dem ett tag.
Även Vickes lillebrorsa var där så det vart high life hos dem. Ella var mycket nöjd över att få hänga med brorsan och hans familj. Säkerligen har jag och mitt ex hängt någon gång för Vickes skull. Men kan ärligt talat inte ens minnas när vi gjorde detta sist. Men var ändå lite mysigt. Dels fick Vicke ha bägge sina syskon på samma ställe samtidigt, sen var det fint att få se lite mer av hans liv hemma hos sin pappa. Liksom vad som finns i hans rum, vad han gör osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar