söndag 29 januari 2017

MINUS 4,4 KG OCH DÅ KOMMER MAN TYDLIGEN I SINA GAMLA JEANS

HURRA!!! för just idag kom jag i mina gamla jeans som jag kunde ha innan graviditeten med Ella. När jag på vinst och förlust testade dessa precis efter graviditeten för lite mer än 1 år sedan fick jag inte upp dem över låren.........

Kan inte påstå att de sitter som ett smäck över midjan, men skit samma.... kan man knäppa så kan man ha på sig jeansen :P

Men jag kan inte påstå att jag riktigt förstått mig på viktnedgångens ädla konst. För exempelvis så åt jag ganska mycket igår:

Frukost: 2 ägg
Lunch: måltidsersättningsdryck
Mellis: 2 finn crisp m. Ost och räkost  (HUNGRIG!!)
Middag: ugnsbakad falukorv (ej bra LCHF) m. Kokta grönsaker bl.a sockerärtor (ej bra LCHF)
Kvällssnacks: massa blomkålsbitar m. dipp, fläsksvålar och grönkålschips

Jag fullkomligt frossade i Kvällssnacks.
Så pass mycket att jag tänkte att "okej, nu blir det en viktuppgång.. Men skit samma.. värt det".
Men så hade jag ändå gått ner lite till imorses. Varför? Varför går jag ned i vikt när jag "lchffuskar"? Och inte lika mycket när jag äter så strikt att jag är mega hungrig större delen av dagen?

Märkligt tycker jag.. Men men....
Nu är vi påväg till Grästorp för att Vicke ska spela innebandysammandrag. Så då åker hela familjen såklart och hejjar. Efteråt ska vi svänga förbi min svägerska m. Familj och säga hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar