lördag 18 november 2017

Hehe

Att byta bil har ju hängt över oss/mig ett tag nu och sen vi besiktigde bilen med blanka papper förra helgen behöver vi ju sätta fart. Nu är ju bästa tiden!

Iaf så låg det som ett litet mörkt moln över denna lediga helg att vi behövde ta tag i detta. Men på något sätt fick jag Pontus att istället följa med och kolla på barnvagn istället.

Har vart nyfiken på märket Joolz ett tag och ville känna lite på den. Sammanfattningsvis så gillar jag designen och att varukorgen gick att ta av så lätt. Den såg även ut att bli väldigt platt när man fällde. Men tyvärr! Bugaboos förlängningsbara sufflett gör att jag inte kan övergå till ett annat märke.
Det är så synd att man inte kan ta det bästa från alla vagnar och göra en egen.

Så det får bli en bugaboo Buffalo classic Grey Melange tror jag.

Får se när vi beställer bara...
Sen måste vi lägga ut nuvarande Bugaboo till försäljning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar