onsdag 8 november 2017

Jepp

Pontus trodde att jag var supertaggad igår inför dagens jobbtripp till Gbg när han såg att:

1. Jag tagit bort gammalt nagellack
2. Jag målat på nytt.

Detta är två galet ovanliga saker som händer enstaka gånger per år.
#intesåkvinnlig

Så idag åker jag och mina kollegor till Götlaborg på verksamhetsdag.
Jag har aldrig vart med tidigare då jag var hemma och födde barn och vart föräldraledig.
Men nu så, dock är jag sådär taggad.
Har inga förväntningar på att detta slår Choice vinterkonferens som antagligen kommer vara den roligaste verksamhetseventet som jag besökt.
Tror inte vår GD kommer att presentera sig genom att visa entrén i storbild där han gör entré genom att landa helikoptern på Globen  (där vi var då).
Nä nu snackar vi statlig verksamhet istället för privat :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar