torsdag 30 november 2017

KVÄLLSMYS MED SKRÅLLAN

Nu är jag hemma igen efter en tvådagars konferens i Hindås med jobbet.
Förutom jobbrelaterade punkter så åt jag mitt första julbord.
Det var precis superbra, jag har ätit många julbord i mina dagar och detta julbord slog sig in bland topp 10. Så jag är nöjd! 
Däremot var själva boendet inte bland mina topp 10.
Långt ifrån, renoveringsbehov och dålig städade hotellrum.
Jag fick "bara" hårtuss i duschen, men en kollega fick en nerbajsad toalett.
Fräscht!

Det var inte så roligt som det kanske kan låta att åka iväg på konferens med övernattning.
Ella har haft riktigt tuffa nätter och även om Pontus fixar det själv så var det jobbigt att vara ifrån Ella när hon var så dålig.

Men nu är jag hemma igen och jag bytte av Pontus i vabbandet.
Natten till idag var sådär, jag blev väckt en gång i timman och fick springa fram och tillbaka mellan sängarna.

Dagen har vart okej, äntligen börjar man se att det sakta men säkert håller på att bli bättre.
Febern är borta sedan några dagar tillbaka och hon är lite piggare och maten går bättre.
Givetvis får hon "snäll" mat utan kryddor och för mkt att tugga på.
Min Ella är grym hon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar