måndag 4 januari 2021

BACK TO BUSINESS

Då var första arbetsdagen avklarad.
Jag kom både ihåg koden in samt lösenord till datorn- Halleluja.
Men jävel vad trött jag var... inte van att gå upp såhär tidigt OCH leverera på en gång.


I mitt postfack låg en julklapp från mitt fackförbund. Ett presentkort på Skövde City.
Otroligt uppskattat ❤


Idag hämtade jag hem barnen från förskolan helt på egen hand. Första gången sedan innan operationen. Det gick fint då Felix valde att vara en gullunge. När det är tvärtom så kan en sån kort promenad kännas förödande...
Väl hemma stod maten på bordet och Felix bröt ihop i vanlig ordning. Ville inte tvätta händerna samt byta bajsblöja var det denna gång "puh".
Hans trotsperiod är oäääändligt lång.

Efter middagen var det dusch följt av bolibompa.
Då kan man hitta småttingarna såhär gulliga.
Man kan knappt ana att dessa kids kivas x antal gånger per dag.


Jag hade även fått hem mitt paket från Zalando idag. Allt är provat och allt satt finemang.
Vad glad man blir då. Temat var svart.
Svart löparanorack, svart träningströja från Hummel ❤ och svarta byxor från Vero Moda.


Helt sjukt, men detta är min arbetsgivares julklapp till mig i år. I vanlig ordning brukar vi få en kod till en hemsida där man kan beställa typ en kniv, eller två vinglas etc etc. Men I år fick vi 750 kr att spendera på x antal presentkort. Man kunde använda hela summan till ett eller dela upp.
Utbudet av presentkort var helt fantastiskt.
Exempel: höghöjdsbana i Tividen, kanot/supåkning på flertal ställen. Flottbygge på Klarälven, hundspann i Norrland, spa, olika typer av upplevelser, mataffärer, Zalando m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar