lördag 16 februari 2019

LYXFREDAG

Min kompis Lisa har allt bra idéer för sig.


Hon föreslog att vi skulle gå och äta hotellfrukost på fredag morgon och sen pysa över till biblioteket.
Vilken helt underbar idé tyckte jag och signade upp.

Så på fredag morgon tog jag med mig tre barn och Lisa två barn för att avnjuta en himmelskt god frukost inne i stan. Jag kan ha ätit något för mycket. Men fasen vad jag älskar hotellfrukost.
Det är nästan det bästa i matväg.
Ärligt talat kommer jag inte på något annat just nu som skulle vara bättre.
Möjligtvis brunch hehe.

När alla var mätta och belåtna så gick vi över till biblioteket.
Det blev ett gäng böcket som fick följa med hem.
Sen blev det en spontanbokstund på biblioteket med högläsning á 3 böcker.
Stormförtjust tjej kom ut från glasrummet efteråt.
Det får vi gå på igen tror jag allt.

Äventyren slutade inte där.
Utan efter biblioteket så for vi vidare till mitt jobb.
Jag behövde lämna in ett papper till min chef så passade på att besöka kontoret när inte min skrivare funkade hemma.
Som vanligt blir Ella superbortskämd.
Hon fick papper och pennor att rita på.
Sen serverades det varm choklad, kaka och godis.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar