måndag 18 februari 2019

LUGN START PÅ VECKAN



Ella myste runt med pyjamas fram till eftermiddagen då jag gjorde en ansats till ombyte. Det har vart en så dag helt enkelt. Felix fick av sig sin pyjamas tidigt i morse pga nedkräkt säng. Alltså han kräks alltid mer när han är slemmig/hostig.
Man får tänka sig för då och inte ge ersättning direkt på morgonen innan han hostat upp sig.

Felix fick göra debut i learning tower i köket. Där stod han nöjt och hamrade med sina små händer på allt som lät.


Vi tog en promenad och enligt planering så fick Ella köra årets första springcykeltur. 
Det var kul tyckte hon. Lite jobbigt i alla uppförsbackar med grus men hon kämpade på. Jag behövde inte hjälpa henne en endaste gång. Jag misstänker att hon saknat detta en del.

Nattningen gick finemang.
Två trötta barn hade jag som somnade på en gång. Därefter genomförde jag ett träningspass framför tv:n.
Typ youtube...
Gått in i en riktig motivationsperiod nu när äntligen vågen börjar röra sig igen.
Jag trodde inte mina ögon när vågen äntligen stod på 69,9 kg= mitt första delmål. Så jag blev ännu mer chockad när jag några veckor senare var nere på 68 kg.
Nu jäklar.
Fortsätta med 5:2 och så mkt träning jag bara kan på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar