onsdag 3 april 2019

ÄLSKADE UNGAR


Vilken myshög jag hade i sängen denna morgon. Jag tog in Felix vid midnatt och han snurrade runt runt i någon timma innan han slocknade igen.
Någon gång under denna natt kom även Ella intassande.  Jag vaknade till när hon släpade bort Felix från min sida och la sig sedan nöjt bredvid mig.


Denna morgon kom Alicia vid 7 då hennes mamma började att jobba tidigt.
Först blev det lite morgonmys framför barnkanalen. Tjejerna delade på ett täcke i soffan. Sen blev det lite frulle innan vi gick bort till föris.


Jag och Felix har lallat runt här hemma idag. Han hade egentligen babysim men detta är min första dag utan halsont medan Felix vart okej i två dagar nu.
Jag vågade helt enkelt inte åka till badhuset och riskera att vi blir sjuka igen.
Inte såhär innan vår Örebrohelg. 

Jag har 2-dag och idag var det lite tyngre än vanligt. Jag måste sluta jinxa så som bara jag kan göra. Så strax innan 15.00 fick kg lov att äta en pannkaka med kanel till lunch då jag var rätt fallfärdigt.
Nu orkar jag till middagen.
Jag siar om att den kommer bestå av broccoli, rödlök och vegetarisk quarnfilé .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar