lördag 20 april 2019

GÖTEBORGSTRIPP Á LA WITHOUT KIDS

I onsdagskväll tog jag bilen ner till Göteborg för att hänga med syrran.
Första kvällen blev det soffhäng. 
Godis, GOT och tjöt. 
Även syrran var barnledig, det var INTE igår som vi umgicks utan barn.

På lördagen åkte jag till Gekås för att shoppa lite födelsedagspresenter till Felix.
Sen hann jag hem till syrran igen en stund för att slappa innan middagen.
Syrran hade bokat bord på Takama. 
Jag provade bimbimbap för första gången.
I vanlig ordning kände jag inga smaker. 
Men syrran sa att det var gott.


Det blev lite drinkar ute samt att vi hjälptes åt att spana på killar åt syrran.
Det är inte lätt då vi inte har samma smak.
Men plockade ut ett par killar på tinder som hon redan hade matchat  med.
Jag övertalade henne även att överge tinder om hon ville hitta något seriösare. 
Sen lekte vi lite med elscootrar på stan innan vi åkte hemåt på scootrarna. 
Så sjukt jäkla kul.
Roligast på hela kvällen.
Alltså det står elscootrar överallt i stan.
Flera olika företag.
Vill man åka så laddar man hem en app och sätter igång.
Så sjukt skoj.

På fredagen så åkte vi in till stan med vagnen. Scootrarna som vi hade åkt hem med var redan upplockat av företaget.
Jag gav mig på shopping.
Det blev en större vända på Det stora H&M varuhuset i Nordstan. Sen en mindre vända på Zara innan jag inte orkade mer.
Det blev en Poké bowl i solskenet på Gustaf Adolfstorg med syrran innan jag tog en scooter tillbaka till Örgrytet och sedan vidare hem till Skövde.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar