tisdag 18 augusti 2020

MIDNATTSLOPPET

Jag fick ett infall och anmälde mig till midnattsloppet. Jag lyckades få med mig ett gäng, dock var vi uppdelade på två gäng då vi ville springa på olika ställen.


Vicke ställde upp som barnvakt så att jag och Pontus kunde springa loppet båda två. Lönen- 2 l Pepsi max och 4 snickers.
Han är ändå billig i drift ❤

Vi hade alla anmält oss till 5 km och skulle springa våra kilometer uppe på Billingen i gula spåret. 

Det var becksvart i skogen vid 21.30.
Det var läskigt men jag hade Johan och Pontus framför mig och Linda bakom mig så jag kände mig ändå ganska trygg. Min app funkade inte vilket gjorde att jag sprang 5,5 km för att jag trodde den skulle säga till när det var klart.
Det visade sig att Midnattsloppets app inte fungerade för majoriteten och därav blev inte min tid registrerad. Trist. Jag vart himla besviken.
Appen hade fungerat för resten av gänget.

Sammanfattning:
Det här vill jag och Pontus göra igen.
Men nästa gång i Göteborg.
Hoppas verkligen Midnattsloppet blir av på vanliga arenor nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar