torsdag 20 augusti 2020

VIKTVÄKTARNA DAG 3

Dag 3 har passerat och det känns fortfarande himla bra med Viktväktarna. Idag var andra dagen som jag testade att flytta runt måltiderna lite. Så jag åt en sen frukost/tidig lunch vid 10.30 i form av nudelwok från igår (rejäl portion).
Sen åt jag mellis: äpple och 2 morötter.
Till middag vart det bananpannkaka och två smörgåsar med lätta och ost på.
Sen stängde jag ätfönstret för idag.

Jag tycker nog att det funkar bättre att äta ett stort mål på fm. Annars är min standardfrukost 2 knäcke med vatten och ett äpple. Men då är jag superhungrig vid 11.30.
Då funkar det bättre att äta ett äpple till frukost och sen äta rejält 10.30.
Lite sorgligt att överge sin standardfrukost.
Jag ÄLSKAR Wasa havre..
Gärna en varma koppen kantarell till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar