torsdag 20 augusti 2020

PROPPEN-PROPPEN-DÄLDERNA

På grund av Covid-19 så ställdes barnens Proppen in både vår och hösten 2020.
Så trist, men förståeligt... Proppen är ett välbesökt evenemang. Lite av en familjefest med mor-och farföräldrar, hundar.. säkerligen en och annan avlägsen syssling med.

Som sagt. Tråkigt.
Men så hörde en mamma av sig till mig.
De ville snitsla en egen Proppenbana och låta barnen springa. Var vi intresserade?
JAAAA! DET ÄR VI!!!
Som vår familj har saknat Proppen 😀
Så idag körde vi första loppet med barnen.
Både Ella och Felix sprang 800 m i en otroligt kuperad terräng. Osäker på om jag hade fixat den... men det fixade barnen. Ella såg jag inte ens röken av under loppet. Jag fick gå/jogga med Felix. Som tog sig runt på 14 min.
Impad!! Nämnde jag att banan var otroligt kuperad?

Så nu kör vi Proppen x antal onsdagskvällar 👍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar