torsdag 20 augusti 2020

TJUVSTARTAR

Idag tränade vi inför höstens kommande pilgrimsvandring. Jag cyklade ut till Varnhem och där fick jag hänga lite i Hannas coola verkstad medan hon avslutade en offert. Strax därpå joinade Frida och där och då begav vi oss ut på en stekig promenad. Med stekig menar jag VARMT. Jag var absolut varmast och ett tag gick jag i enbart sporttopp (thank good för high waisted cykelbyxan).



Asså kolla omgivningarna... så vackert.
Jag spanade potentiella bröllopsfotoplatser nonstop. På våren fylls fallen på med mer vatten och vitsippor. Vilka foton det skulle kunna bli här. Enbart ett stenkast ifrån kyrkan vi ska gifta oss i.

Vi gick 9 km i lagom snabbt tempo. Dvs vi kunde prata med varandra utan ansträngning.
Himla go utflykt vart det till Varnhem.
Nu ikväll så bokade jag även vårt boende för höstens vandring. BnB med frukost samt en omtalad restaurang med à la carte ute i ingenstans. Vi tänkte på något sätt kånka med vin och snacks och bara ha en njutarkväll som barnlediga mammor när vi checkat in.
Jag längtar.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar