onsdag 16 december 2020

POST.OP DAG 13

Än så länge har jag inte fått bakslag på läkningen.
Jag äter min AB. Lägg till min PMDS medicin då jag är i den perioden. Äter fortfarande Alvedon/ibumitin kuren dagligen vid behov.
Så vissa tillfällen är en enda härlig pillerfest. 

Nytt från dag 10 är att det kliar något fruktansvärt vid operationsområdet. Jag blir snart tokig...
Jag försöker klia utanför området. Jag försöker klappa/stryka på de värsta ställena men det fortsätter. Jag har läst att man kan få reaktioner av tejpningen. Yes. Jag tror absolut att det är det jag har. Ska försöka få tag i en silicontejp istället som jag hört ska vara bra.

I övrigt... julklappsshoppingen är färdig för i år.
Det lutar åt att vi ska fira jul på egen hand.
Men vi får se. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar