lördag 10 oktober 2015

Nyputsad

Det är innan lunch men vi har redan hunnit vart iväg och klippt sonen.
Tog ca 10 min sen var han klar...
Tur att han var bokad hos lärlingen, annars hade det vart en väldigt dyr klippning.
Men med lärling kostar det 200:-

Tanken är att det ska få växa ett tag.
Han vill inte ha så långt hår som han hade.
Men att det får bli lite längre än såhär.
Märkt att håret är lite mer lättskötligt då.
Ju kortare hår han har, desto mer krävs det med fix.


Nu ska jag snart iväg på min sista magplaskträning.
Är inte så pepp, jag är förkyld och orkar inte gå och raka benen innan.
Fortfarande ont i handled och fogar.
Men det är sista gången.
Hade jag fått välja om så hade jag startat denna kurs tidigare i graviditeten.
Men å andra sidan är det svårt att veta, finns ju de gravida som fortfarande tränar :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar