tisdag 20 oktober 2015

I VÄNTAN PÅ NÅGOT NYTT

Idag/ närsomhelst kommer vår nya säng med hemleverens ända från Grästorp.
Den kommer med ett gäng grabbar som även ska montera ihop den.
Mitt jobb är att öppna grinden och se glad ut.



Vår gamla säng bars ut till köket tidigt imorses av sambo.
För ikväll kommer det en kille från Falköping som ska köpa den.
Vi satte ut den på Blocket och annonsen är kvar tills köpet är genomfört.
Men jisses vilket tryck det vart.
Har en lång kö av intresserade om köpet inte blir av.
Killen som fick den prutade ner den från 3300:- till 2800:-.
Men känns ändå helt okej, vi blir av med den iaf!

Detta blir dagens "stora" mission.
Inatt drömde jag återigen att jag fick kraftiga värkar.
Är inte så förtjust i de drömmarna, för att jag har svårt att veta vad som är sanning och vad som är dröm. Så inatt när jag vaknade visste jag inte vad som var vad.
Dock kunde jag väl lista ut att det enbart var en dröm då det inte kom några värkar i vaket tillstånd :P.
Annars är nätterna en mindre populär tid.
Jag måste vända mig stup i kvarten och det är en riktig kraftansträngning att vända sig.
Sen är det alltid för varmt, och så fort Pontus kommer i närheten blir det ännu varmare (stackarn).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar