söndag 11 oktober 2015

Hej söndag

Efter en trökig natt då jag fick gå upp alldeles för många gånger så gick jag ändå upp tidigt.
Halv nio satt jag och åt mitt favoritbröd från maxi till frukost.
Efter det blev det diskning och tvättstuga.
Egentligen bör jag inte göra det på egen hand då det innebär tyngre lyft.
Om Pontus får bestämma ska jag inte ens bemöda mig med detta.
Men då blir jag lite tvärtemot och gör det ändå, fast i smyg... när han är iväg... på typ golfbanan :P

Började även kolla på Greys Anatomys nya säsong som startat.
Men kollade på ett avsnitt av totalt 3 och kände mig så mätt på den serien.
Jag tröttnade egentligen för flera säsongers sedan, men tänkt att jag måste fortsätta kolla för att det kanske blir bättre.... Det blir det inte!!!

Men jag har sparat säsongsstarten av Downtown abbey fram till min semester.
Även en ny serie i sann Jane Austen anda (hoppas jag).
Så det ska jag påbörja i veckan.

Jag har även fått i uppdrag att hitta en ny serie som jag och Pontus kan se tillsammans.
Hittills har han suttit och hållt mig i handen till "Dead drop Diva" vilket är fantastiskt gulligt av honom. Men tydligen börjar han tröttna...
Tycker serier är svårt, det finns så jäkla många att välja på....

Nu fick jag en jättesammandragning här, magen blev precis stenhård.
När den är över ska jag promenixa bort till tvättstugan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar