tisdag 6 oktober 2015

It´s going framåt

Enligt min app så är det 30 dagar kvar till BF idag.


Något mindre hoppas jag i försig på :P
heavy shit så att säga!

Imorgon har jag veckans tyngsta dag framför mig.
Först har jag "det" samtalet med min chef.
Jag hinner gå hem på föräldrarledighet innan min provanställning på 6 månader är klar.
Inte optimalt- jag vet :D
Men imorgon ska jag få veta om jag "klarade" mig.
Dvs har jag ett jobb att gå tillbaka till efter min föräldrarledighet ;-)

Efter det har jag ett till möte med min handledare på jobbet.
Mitt sista med honom innan hemgång. 
Efter lunch måste jag stressa iväg till MVC för att mäta och väga.
Sen är det "bara" att lämna tillbaka böcker på stadsbiblioteket (sista dagen) och skjutsa sonen till innebandyträningen som börjar 17.00 i Ryd. 
Laga mat och få sonen i säng.

Jag har laddat upp mentalt för denna dagen hur länge som helst nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar