fredag 23 oktober 2015

Hallå vecka 39


Humöret är en berg och dalbana här!
Idag vaknade jag och mådde bra.
Jag lyckades somna direkt igår och har bara vart uppe under obligatoriska kissepauser under natten.
Jag var egentligen utvilad när jag gick upp med sonen.
Men när han cyklade till skolan bestämde jag mig för att vila lite till.
Så efter ytterligare 2½ timmas sömn är jag superduper utvilad.
Dvs skulle bebisen titta ut idag så är jag redo for fight :D



Idag finns det inga direkta missions.
Sonen kommer mellan 15-18.00 
Sen ska han på MELLANSDTADIEDISCO och sedan vidare för en pappavecka.
Han kommer alltså bli minst igen på discot och jag tycker det är lite läskigt det här.
Vet att det är några barn i 5:an som tycker livet blir roligare genom att gå på de yngre.
Men förhoppningsvis så kommer kvällen handla om utklädningarna, läsk, tjejer och godis.

Det är väldigt fint höstväder ute och jag funderar på att ta en långpromenad.
Men kan inte bestämma mig för imorgon kommer sambons syster och brorsdotter till stan.
Brorsdottern fick en shoppingdag i present av dem.
Så det är klädaffärer och lunch på stan som gäller.
Vore trist om det inte blev av för att jag tog en promenad :D
Får se....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar