fredag 16 oktober 2015

Första klänningen

Köpte en klänning och strumpbyxor idag på Kappahl. 
Galet sött!!
Lunchade även en Caesar på Pinchos.  
Det var nog den torraste å tråkigaste kycklingen de kunde hitta. 
Men salladen och dressingen var ok :P
Alvin tyckte mest om majsen och vattenmelon haha.





Det var en riktig utmaning på stan idag.
Fick en sån molande "mensvärk" som strålade i hela ryggen och framsida mage.
I slutet kunde jag knappt stå upprätt, så bilfärden hem var tuff.
Men hem kom jag, la mig på sängen och tog det lugnt någon timma sen var det borta.

På kvällen åkte sonen med hans kompis och gick spökvandringen i Skara.
Tydligen var den helt vidrigt äcklig.

Min vän Hanna kom på kvällen och hackade grönsaker åt oss.
Hur söt är hon inte? 
Hon fick ju bevittna mina värkar på stan idag så hon tyckte nog lite synd om mig haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar