måndag 9 juni 2014

Avslutningsceremoni i kyrkan

Idag var det sista examensfirandet i form av ceremoni i kyrkan inne i centrum.
Vi fick tåga in två och två i en snygg rad till musik.
Sen blev det tal, musik och blomutdelning.
Vi skulle även niga när vi mottagit vår blomma haha.
Syrran och sonen tjoade nere i publiken så det var inte svårt att få till ett leende när det var min tur att ställa sig för att bli fotograferad längst fram :P

två av mina favoritkids


sonen och jag middagen efteråt.
Jag fick en present av honom och hans pappa:
en Åsna som det står plugghäst på haha.
Sonen hade valt den, jag smälte och hade givetvis på mig den


Mamma och pappa bjöd ut oss på middag efteråt.
Jag fick ytterligare lite examenspresenter.
Av mamma och pappa fick jag pengar och syrran kom med två biljetter till Badjävlar i Trädgårn (Göteborg) i sommar till mig och okänd :P.
Sen kom min faster och överraskade mig vid kyrkan med vin och min farbror hade även gett mig en present.
Otippat men det var kul :)

+ att få pussa massor på Selma.
Det + åsnan var nog den bästa presenten :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar