torsdag 5 juni 2014

TRÖTTARE

Vet ni, idag fick jag höra att ett par av mina introkollegor trodde jag var 22-23 år.
Alltså som den 30 åring som jag är så suger jag åt mig ALLT positivt.
Men killen tappade hakan, såg uppenbarligen förvirrad ut (han hade precis frågat om jag var singel).
Han frågade ett par gånger till för att säkerställa att jag inte ljög.

Jag gillar den här killen :P

Nu är klockan mycket, men jag har sovit mellan 20.30- 22.30 :S
Fick tvinga mig själv att vakna till liv igen då jag behövde fixa mitt pill med uppsatsen.

Imorgon har jag heldag med teori och slutar inte förrän 17.00 och klockan 18.30 börjar examensfesten på Scandic :S Då har jag knappt en timma på mig att göra i ordning mig, tänker ifs bara smink och hår.
Jag återanvänder klänningen jag hade på min 30 års fest.

TÄNK, SKOLANS EXAMENSFEST..... HERREGUD!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar