torsdag 19 juni 2014

Lycka är tröttsamt

Cirka 20.00 slocknade jag för kvällen igår.
Hade en peak på en timma då jag vart helt galet lycklig över resultatet.
Sen blev jag så trött så trött, utmattad är ett annat beskrivande ord.
Jag slocknade med laguppställningen i handen :P

När jag vaknade imorses, utvilad och harmonisk så låg sonen och sov på soffan.
Tydligen hade han passat på att kolla på fotbollsmatchen igår.
Vilket ifs var helt okej då vi båda är lediga.

Idag är jag som sagt piggare, snart ska vi hämta hem sonens kompis från fritids så de ska få leka lite.
Sen är det P10:s sista match innan sommaruppehållet.
Jag roddar det tillsammans med en kollega.

Ska bli kul och sen extremt skönt med uppehåll.
Tillvaron kommer kännas som semesterglid framöver trots att jag kommer jobba heltid.
Men ingen skolstress och inga måsten tis, tors och på helgerna.
Nu får man chansen att ladda om batterierna samt ta hand om sig själv och sin egen träning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar