söndag 8 juni 2014

EXAMENSFEST MED SOCIALPSYKOLOGER OCH POLKLASSEN

Festkommitén hade utfört ett riktigt bra jobb med festplaneringen.
Festen hölls på Scandic och först fotograferades man vid trappan.
Själva fotografen var en kille som körde en snabbpresentation under en föreläsning för oss.
Jag slår vad om att många av de kvinnliga deltagarna facebookade honom ;-)
Iaf, han var kvällens fotograf :P

Jag återanvände min 30 årsfest klänning pga tidsbrist.


okänd, Cicci och Äm


Evvelajn


TessPrinsess


Antigona och Era


Josse, Milla och Frida m. okänd i bakgrunden ;-)
(Josse är gravid i vecka 35 men tycker hennes mage försvann på bilden?)


Jag är så sjukt nöjd med festen.
Eftersom jag skulle vara på jobbet 9 dagen efteråt så drack jag två cider till maten.
Middagen var rätt lam, maten var sisådär och jag var besviken över att ett festavgiften på 500:- genererade i kycklingfilé och överstekt potatis....

I pausen var jag väldigt nära på att dra hem, då jag var galet trött och sliten.
Men stannade kvar då det kändes som jag fick bita ihop på "sista kvällen med gänget".
Vilken tur för att efter pausen gjorde ett coverband världens grymmaste entré.
Så helt plötsligt kändes 500 spänn fjuttigt i vad kvällen erbjöd.
Herregud vad vi dansade och sjöng.

Klockan var nästan två innan jag kom innanför dörren.

BRA KVÄLL!!

Jag är väldigt tacksam över dessa tre år vi läst ihop.
... och jag har hittat mina favoriter!
Tråkigt dock att jag lärde känna ett par stycken så sent, men hoppas man kan hålla kontakten ändå.
En av tjejerna har redan flyttat till Göteborg,
... men som tur är så är jag i Göteborg göööörmycket!!

Kommer bli tomt utan Äm.
Henne tänker jag ifs inte släppa :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar