söndag 22 juni 2014

Midsommardagen

På midsommardagen jobbade jag först 7.45- 18.15.
Gissa om jag var trött efteråt.

Men var bara att åka hem och fixa i ordning mig.
Sen kom Ronja och Kristoffer och det bar ut till Tidan.
Där vi förfestade hos Johns farmors ställe vid ån.
Ett jättemysigt ställe.









Jag och Ronja delade på en flaska fireball m. redbull.
Många gånger har jag lovat mig själv dyrt och heligt att jag aldrig mer ska dricka den kombon.
Men eftersom jag var så vansinnigt trött och sliten efter jobbdagen kändes det som att det var det enda alternativet för att orka dansa en hel kväll.
(Vilket jag iförsig inte gjorde).

Jag hade superkul på Olstorp.
Tiden gick fort....
Jag träffade gamla vänner från högstadiet.
Ungdomskärlekar
... och en kille jag inte sett på 10 år och som var galet fin.

Kul :P

Annars lyckades jag tappa bort mina två vapendragare Ronja och Kristoffer hela tiden.
Men det gick bra ändå.
Kristoffer hittade mig så hem kom vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar