söndag 8 juni 2014

PRIVAT EXAMENSFEST MED VÄNNER

I lördags var det dax för min egna examensfest.
Det var nog den fest jag planerat ABSOLUT dåligast.
Planering är prio ett, men jag hann inte/ orkade inte.
Det har vart alldeles för mkt på schemat det sistone.
Så på lördag står jag och lagar mat, och allt är bara kaos.
Jonte är snäll och följer med mig ut till lokalen för att fixa ljudet.
Förstärkaren är precis kass och helt plötsligt finns det inget ljud till kvällen.

Den prickiga klänningen köpte jag klockan 15.30 samma eftermiddag.


Kvällens tema var: High school prom 


När mina gäster kom stod jag i köket och försökte åstakomma melonfat.
Vänner fick hugga in och hjälpa mig komma i ordning och jag var SKITSTRESSAD!
Världens sämsta mottagning fick de..... fy :(

Men Jonte sa att vi har roligt utan att allt är perfekt...
Tur det... för det fanns inte en endast ballong, inga bordsdekerationer, bålen var inte färdigblandad... ja det mesta föll. Men tack vare underbara vänner som stod kvar även när jag först avböjde erbjudanden om hjälp.
Haha jag har ju lite svårt att ta emot hjälp men till slut fick jag be dem ändå :P

Men det blev bra ändå.
Se så glada Putte och Mj är:


Tess och jag skulle ta ett fint kort ihop för Lisa i Mariestad bad oss skicka ett på våra klänningar.
Det var svårt att ta ett där BÅDA blev bra :P


Ljugarbänken är fullsatt av ett gäng favoriter


Kvällen blev faktiskt skitbra.
Precis som Jonte förutspådde :)
Mingel, dans och alkohol....

Strax innan två landade jag hemma.
Nöjd så :D

TUSEN TACK FÖR ATT NI KOM OCH FÖR ALLA FINA PRESENTER!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar