onsdag 25 maj 2016

GASOLPROBLEM

Dagen till ära arbetade Pontus hemifrån då han var på ngn nätverksträff uppe på Billingehus.
Jippi säger vi!!

Ella fick träffa sin pappa lite mer än vanliga vardagar och vi var även iväg för att äntligen köpa en gasoltub till vår nya grill. Det var inte så lätt... Vi började på granngården där det var slut, vi fortsatte på Plantagen där de inte ens hittade nyckeln till gasolen.

Så snopet fick vi åka hem igen då Pontus skulle iväg och träna killarna.
Har jag nämnt att han är ny fotbollstränare för P12?
Det har hänt en rad förändringar i år och igår klev jag in i rollen som lagledare då det behövdes.
Så nu är jag återigen inne i Skövde AIK och härjar.
Men kanske med det jag trivs bäst med, se till att det är ordning och reda och planering.
Jag får skriva hur mycket listor jag vill och jag får planera massa kul.

Imorgon fyller Pontus år, men jag kommer inte träffa honom förrän vid 22.00
då han först jobbar, sen direkt till fotbollsträning och sen tränarutbildning på det.
Så idag kom Vicke hit och vi firade honom en dag i förskott med amerikanska pannkakor m. lönnsirap och bacon (hans beställning). Till det fick han en snygg hatt av barnen och två par jeans av mig (som han önskade sig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar