lördag 21 maj 2016

Tjejdag

Killarna for på Skövde AIK:s träningsläger i Karlsborg tidigt denna morgon.
Så idag har det vart jag och Ella!
Då jag gick upp först i familjen ihop med Ella och fixade lördagsfrukost till familjen så var jag onekligen lite småsömnig efter ett par timmar.
Så jag och Ella sov förmiddagsluren tillsammans i stora sängen.



Därefter drog vi upp till Billingen där vi testade att gå gröna milen med barnvagn.
Det var inget vidare att ha med vår fina stadsvagnbugaboon där uppe.
Vissa partier fick man ha vagnen på sniskan för att komma fram. 
Nä gröna milen passade inte, vilket är synd för jag får så ont i fötterna när jag går milen på centrumasfalt. En gång är ingen fara men så fort man kommer igång så blir det nog för hårt underlag (?). Jag ska testa om 5:an är bättre för oss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar