måndag 16 maj 2016

Kungshamn

I helgen var vi iväg till Kungshamn för att städa. 
Min sambos föräldrar har en stor fin sommarvilla där nere och dit är alla deras barn m. Kids välkomna. Varje år kickstartas med en städhelg. 
Jag var lite osäker på min medverkan då jag och Ella insjuknade IGEN denna vecka. 
Vi har vart sjuka till och från hela jäkla våren. Så trött på det!!! 
Å nu som sagt åkte vi på't igen.
Men vi chansade och åkte. 
Igår blev hostan så sjukt påtaglig när den höll mig vaken på natten
 och jag kräktes x antal gånger pga hostan. Usch usch usch...

Men hostan kommer alltid sist i mitt sjukdomsförlopp så nu är det Cocilana som gäller tills skiten är över. Påväg hem från kusten stannade vi i Uddevalla.
Sonen hade fått två presentkort på sin födelsedag så på Stadium köpte han ett par målvaktshandskar och på Inter sport blev det en ny cykelhjälm då hans förra fick sig en smäll på en fotbollsträning och gick sönder.



Här provsitter sonen en chillstol som vi funderar på att köpa till framsidan.
Idag har vi ett sånt vitt "caféset" som inte är superbekvämt och som jag misstänker att vi aldrig kommer använda. Men har man lite skönare stolar kanske man kan njuta av förmiddagssolen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar