torsdag 23 maj 2019

2 do

2-dags torsdag!

Överlevde dagen med en burk Cola Zero.
Mumsig fisksoppa till middag och obligatorisk snackstallrik till kvällsmål. 

Jag och Pontus var på möte hos banken idag. Vi hade samlat på oss en hel hög med ärenden. Men vi band ett bolån, flyttade billån till vår bank och bakade in i befintligt bolån, Pontus ändrade uppgifter till sina försäkringar och jag tecknade massor av nya försäkringar. Just det, jag öppnade även ett nytt konto. Jag älskar tydligen att öppna nya konton haha.
Men varje ärende tar ju sjukt lång tid. Ändå gick det snabbare än vanligt på banken idag då de har tagit bort mkt pappersarbete och istället fick man signera och avtal på telefonen. Mycket smart.

Eftersom jag är den sifferjunkin som jag är så längtade jag hem resterande arbetsdag. Bara för att få sätta tänderna i mitt älskade exceldokument och uppdatera alla siffror och räkna. Denna känsla av kontroll är otroligt tillfredsställande.

Men. Det är givetvis inte det enda som hänt idag. Jag kom hem till mina fina barn och sambo. Åt middag ihop och sen drog jag ut barn och sambo på en promenad.
Vicke var iväg och tränade och badade med kompisar.


Ella cyklade med stödhjul och Felix fick åka vagn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar