söndag 19 maj 2019

ÄNTLIGEN FREDAGSKÄNSLA

Hur längesen var det inte man fick uppleva en riktigt go fredagskänsla?
Jag fick uppleva detta i fredags.
Jag stämplade ut från kontoret 16.00 efter en produktiv dag.
Solen sken när jag rullade ut bilen från garaget.
Radion var igång och precis när jag kommit ut från garaget så byts låt och en ny poppig låt som jag aldrig hört tidigare spelades. Där och då infann sig fredagsfeeling som hette duga.
Jag skulle åka hem till min gosiga familj och fredagsmysa.

När man går hemma och är föräldraledig på 100 % är det svårt att få någon fredagsfeeling när man alltid är ledig.

Denna helg bara susade förbi (?!).
I lördags kom familjen Lerdala hit på middag och mys.
Klockan var mycket när de rullade hemåt.
Alltid mysigt att hänga med dem.
Våra stora tjejer leker bara bättre och bättre med varandra.
Inte så att de varit osams eller nått utan de har helt enkelt blivit så stora att de leker MED varandra.
Mysigt att se!

Det är även mysigt att se våra småttingar gå och knata runt sådär gulligt.
Bebistiden har verkligen sin charm.
Men den här perioden och framåt är ju ändå skön att passera.
Syskonen leker mer med varandra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar