tisdag 28 maj 2019

Älskar mitt jobb

Jag kanske är en av få (?) som uttrycker sig som jag i min rubrik just nu på AF. Men jag trivs verkligen. Jag är "nybörjare" men ändå inte. Mycket satt tydligen i ryggmärgen så jag blir bara mer och mer självgående. Det är verkligen kul att känna sig bra på något. Idag har jag jobbat i vårt kundtorg. Dvs vart ansiktet utåt och träffat kunder. Superkul.

Jag är fortfarande i förstadiet gällande min expedition så sorterar, gör planeringar eller bara förbättrar bedömningar. Skoj helt enkelt.

Nu har jag jobbat 3 veckor redan.
Herrejösses. Snart semester liksom.
Men vilken skillnad det var att börja jobba.
Första veckan snittade jag med 9 h sömn på nätterna och då var jag ändå tvungen att powernapa på dagarna.
Andra veckan blev ngt bättre med 8 h sömn i snitt och powernap på dagarna. Denna veckan har jag legat på 6-7 h sömn då jag har avlastat Pontus på nätterna. Men hitills ingen powernap på dagarna.

Jag märker att det blir bättre när jag använder glasögon. Jag blir supertrött när jag har linser. Misstänker att jag behöver uppdatera mina styrkor då jag överanstränger ögonen=onormalt trött?
Med glasögon känner jag mig mer piggelin.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar