måndag 20 maj 2019

NYSTART EFTER VÄLBEHÖVLIG PAUS

Idag var första dagen som jag hade en 2-dag. Jag har haft en paus från 5:2 dieten i drygt en månad.

Snacka om att jag hyfsat fort blev en riktig sockerjunkie..
Seriöst så har jag nog tryckt i mig godis varje dag (nästan).
Så nu fick det vara bra med pausen.

Det funkade bra.
Jag överlevde dagen på en 50 cl Cola Zero. 
Sen hade Pontus fixat en mumsig fisksoppa till middag.

Efter middagen fick Pontus egentid med hockeyn. Vicke var iväg med en kompis.
Så jag tog de små på en promenad.
Ella cyklade och Felix fick åka framåtvänd vagn (= en hit).


Vi tog oss runt via Karstorpssjön och tog ett snabbt kissestopp hos Vickes pappa i Aspö.
Sen fortsatte vi ner mot lekplatsen.
Där fick barnen leka i kvällssolen.
Pontus kom cyklande efter hockeyn.


Men väl hemma och med nattade, rena barn så kunde jag äntligen hugga in på kvällens snackstallrik. 
Säg hej till vattenmelonssäsongen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar