tisdag 20 maj 2014

23.37

... är klockan nu och jag har precis sparat och stängt ner worddokumentet på 40 sidor som vår C-uppsats faktiskt är uppe i nu (max antal sidor är 45).

Imorgon ska vi sitta i skolan och bl.a ha SISTA handledarmötet.
Vi har inte varit allt för nöjda med vår handledare, jag tror det är många som känner så inför deras handledare. Men vi ska ändå medverka på mötet så får vi se vad hen säger.

Det drar ihop sig:

Onsdag: 
Heldag i skolan + möte
fotbollsträning inför klassfotbollen- avbokat

Torsdag:
Heldag i skolan
fotbollsträning med P10- avbokat

Fredag:
Jobbpass- försöker avboka
DEADLINE KL 16.00 för C-UPPSATS
Färga håret hos en sprillans ny frisör

Lördag:
Klassfotboll
Bortamatch mot Valtorp- avbokat
HANNA 30 ÅR- missar huvuddelen av kalaset och kommer till tårtan

Söndag:
Rösta

Det jag vill poängtera med alla avbokat kommentarer är att jag har så jäkla dåligt samvete åt alla möjliga håll.
Jag räcker inte till, tiden räcker inte till.
Usch, jag hatar att känna så.
Då har jag ändå redan missat P8 träning och sonens Vårfest på skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar