fredag 16 maj 2014

Produktiv dag

Nu känner jag mig färdig för idag.
Halvligger i sängen, halvdöd.

Men jäklar vad saker jag fått gjorda idag.
Förutom att skriva på c-uppsatsen så har jag coachat P10, varit på min egna fotbollsträning + möte, bokat lokal till min examensfest, bjudit in folk till examensfest, skrivit klart det sista på resultatdelen inför morgondagens inlämning till vår handledare, svarat på fotbollsrelaterade mail och nu vill jag inte göra ett endaste skit mer.

Btw hade jag premiär för att hålla uppvärmningen själv för P10 killarna.
Blev lite hastigt och lustigt så tyvärr hade jag inte förberett ett skit.
Men jag fick killarna att springa, och de gjorde som jag sa.
+ att de faktiskt kommer till mig för att ställa frågor.
Jag tror att det kanske inte kommer ta så lång tid att komma in i det gänget.
... jag har nästan lärt mig alla namn!!!
Men det är helt galet mycket fotbollsrelaterade namn jag har i huvudet just nu.


Imorgon är det fredag.
I mitt fall betyder det: skola + inlämning till handledare (sista inskicket innan den riktiga/ läskiga inlämningen)
... + att jag ska bearbeta Äm att äta lunch på Glädje, jag vet precis vad jag är sugen på :P
Sen handla och sist men inte minst: hämta hem sonen!!!

Men sen ska vi tillbringa kvällen på Lillegården, som om vi inte spenderat tillräckligt med tid där i veckan :S
Som tur är har jag lite ögongodis under tiden, så det kommer inte kännas helt tokigt ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar